Dienstencheques

U bent hier

Home

Bestelling

Hoe kan ik dienstencheques bestellen?

Sinds kort zijn er twee manieren om de dienstencheques te bestellen;
- electronische dienstencheques
- papieren dienstencheques
Voor beide manieren van bestelling is de inschrijvingsprocedure dezelfde.

Wij overlopen even kort de drie stappen voor het bestellen van papieren dienstencheques:

stap 1 : de inschrijving
Indien u nog niet ingeschreven bent voor het systeem van dienstencheques kan u verder op deze site
alle nodige gegevens doorgeven en wij helpen u bij de volledige inschrijving.

stap 2: betaling
Na inschrijving ontvangt u thuis uw persoonlijk gebruikersnummer en het rekeningnummer
waarop u de betaling van de dienstencheques kan uitvoeren.
Nu kan u de storting van 9 € per dienstencheques (met een minimum van 10 dienstencheque) op het meegedeelde rekeningnummer uitvoeren.
Let wel dat u in de gestructureerde mededeling altijd uw persoonlijk gebruikersnummer vermeldt.

stap 3: ontvangst van de dienstencheques
Na ontvangst van betaling worden de dienstencheques u persoonlijk toegezonden per post.